Trainingen
Bij elke training werk ik met een op maat gemaakt model. Deze modellen staan al klaar. In overleg met de ondernemer/bedrijfsleider wordt deze op maat gemaakt aan de wensen en behoeften van de medewerkers en het restaurant. De trainingen zijn allemaal interactief. Alle modellen en enige andere documenten die tijdens deze training gebruikt worden krijg je aangeleverd na de training. Deze mogen gedeeld worden met de medewerkers.
Mystery Visits
Een Mystery Visit is een momentopname van de service in jouw restaurant. Hierin zie je precies hoe de gast de service ervaart en komen zowel de goede als de verbeterpunten aan bod. De toegevoegde waarde van een Mystery Visit is dat het zowel je medewerkers scherp houdt als een duidelijk beeld geeft van de service zoals een buitenstaander het ervaart.
Consultaties
Tijdens deze gesprekken kan je je uitdagingen delen en gaan we samen op zoek naar een oplossing. Ik bied een ander perspectief en handvatten om jouw uitdagingen aan te pakken. Graag denk ik mee over hoe ik jullie kan ondersteunen.

